ΤΡΟΠΟΙ  ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να παραγγείλετε να προϊόντα μας με τους παρακάτω τρόπους:

1. Τηλεφωνικά :
Μπορείτε να δώσε τε την παραγγελιά σας στο 210-82.19.191  κάθε Τρίτη – Πέμπτη – Παρασκευή από τις 9.00 -19.30 και κάθε Δευτέρα-Τετάρτη από τις 9.00 – 16.30.

2. Με e-mail :
Μπορείτε να μας στείλετε e-mail με τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να αγοράσετε, μαζί με τα στοιχεία σας και οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση θέλετε και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για τη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας . E-mail παραγγελιών :  info@homeaccessories.gr 

3. Από το website :
Μετά από την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, θα σας αποσταλεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση ( e-mail ) που έχετε καταχωρήσει, ενημερωτικό σημείωμα λήψης της παραγγελίας σας και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα παραλάβετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει.

 

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο:

Σε περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραγγείλατε δεν είναι άμεσα διαθέσιμα θα ενημερώνεστε με e-mail ή τηλεφωνικώς για τον ακριβή χρόνο παράδοσης. Αν συμφωνείτε με τον νέο χρόνο παράδοσης θα πρέπει να μας στέλνετε ένα e-mail ή να επικοινωνείτε τηλεφωνικά μαζί μας για να μείνει η παραγγελίας σας ενεργή. Σε περίπτωση που ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας δεν σας ικανοποιεί η παραγγελιά σας θα ακυρώνεται.

Παρ’ όλη την προσπάθεια που καταβάλουμε ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα στη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, υπάρχει περίπτωση κάποιος προμηθευτής μας να έχει καταργήσει κάποιο είδος είτε να είναι σε έλλειψη χωρίς να μας έχει προειδοποιήσει. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail  για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις.

Χρήση Κουπονιών έκπτωσης

Στο site μας θα βρείτε ανά διαστήματα κάποια εκπτωτικά κουπόνια ανάλογα με την προωθητική ενέργεια που έχουμε το διάστημα της περιήγησής σας ή της παραγγελία σας, όπως για παράδειγμα κουπόνι για επόμενη παραγγελία που μπορεί να σας στέλνουμε μετά την παραγγελία σας ή εγγραφής στο site μας. Αυτά τα κουπόνια ισχύουν για την πλειοψηφία των προϊόντων μας , αλλά όχι πάντα για όλα. Για παράδειγμα προϊόντα της εταιρείας Palamaiki εξαιρούνται από τα εκπτωτικά κουπόνια λόγω απόφασης της εταιρείας.

Για τα προϊόντα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα κουπόνια απλά το αναγράφεται στο κατάλληλο κουτάκι κατά την παραγγελία σας και υπολογίζει την έκπτωση που έχετε.

 

ΤΡΟΠΟΙ  ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ  – ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Παραλαβή από τον χώρο μας

Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελιά σας από το κατάστημά μας το οποίο βρίσκεται Αδμήτου 14, πλατεία Αττικής Αθήνα, λίγα μέτρα από τον Σταθμό Αττική της ώρες λειτουργίας του καταστήματος οι οποίες αναγράφονται στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας μας

Η παραλαβή μπορεί να ολοκληρωθεί σε 1 έως 7 ημέρες ανάλογα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων και κατόπιν τηλεφωνικής επιβεβαίωσης. Τα προϊόντα που γράφουν ότι είναι άμεσα διαθέσιμα είναι προϊόντα που τουλάχιστον 1 τεμάχιο από αυτά υπάρχει στο φυσικό μας κατάστημα. Τα υπόλοιπα τα οποία πρέπει να παραλάβουμε ή να τα ετοιμάσουμε όπως είναι οι μοκέτες ή οι διαδρόμοι θα σας ενημερώσουμε τηλεφωνικά ή μέσω email για το πότε θα είναι έτοιμα ώστε να περάσετε να τα παραλάβετε. Για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει θα σας κρατάμε ενημερωμένους.

Σε περίπτωση που θέλετε να δείτε κάποιο προϊόν από κοντά μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα μας , για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας καλέστε μας στο τηλέφωνο για να σας ενημερώσουμε αν υπάρχει άμεσα διαθέσιμο στο κατάστημα μας και αν όχι , μήπως μπορούμε να το προμηθευτούμε για να το δείτε. Γενικά, όταν ένα σε ένα προϊόν αναγράφεται ότι είναι άμεσα διαθέσιμο σημαίνει ότι τουλάχιστον 1 τεμάχιο υπάρχει στο κατάστημα αλλά όταν αναγράφει ότι είναι από 1-3 ημέρες ή από 4-10 ημέρες δεν υπάρχει στο φυσικό μας κατάστημα.

Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα μπορείτε να πληρώσετε με μετρητά ή με χρεωστική/ πιστωτική κάρτα (με πιστωτική κάρτα έχετε και την δυνατότητα άτοκων δόσεων ο αριθμός των οποίων εξαρτάται από το συνολικό ποσό της παραγγελίας) .

Παράδοση στον χώρο σας

Η παράδοση στον χώρο σας γίνονται με εταιρεία courier είτε με μεταφορική εταιρεία ανάλογα με τον όγκο και το βάρος των προϊόντων που έχετε παραγγείλει (παραγγελίες στις οποίες τα προϊόντα είναι ογκώδη και βαριά αποστέλνονται με μεταφορικές εταιρείες) .  Οι αποστολές γίνονται καθημερινά, εκτός Σαββάτου -Κυριακής και αργιών.

 

Για προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία Λευκά Είδη και κάποια είδη πχ χαλάκια που είναι πιο μικρό το βάρος και ο όγκος τους το κόστος της αποστολής είναι:

Για την Αθήνα & όμορους δήμους : 2,50€

Για την Υπόλοιπη Ελλάδα : 3,50€

Για παραγγελίες άνω των 59,00€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

 

Για προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες Χαλιά, Μοκέτες έως 2.50m και κάποια είδη από άλλες κατηγορίες που ανήκουν στα βαριά και ογκώδη προϊόντα το κόστος της αποστολής είναι:

Για την Αθήνα & όμορους δήμους : 4,00€

Για την Υπόλοιπη Ελλάδα : 6,00€

Για παραγγελίες άνω των 59,00€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.

 

Για προϊόντα πολύ βαριά και ογκώδη όπως για παράδειγμα σανίδες Deck , μοκέτες 4μετρες, Γκαζόν 4μετρα, κολώνες αλουμινίου, πλαστικά δάπεδα , επαγγελματικοί πλαστικοί διάδρομοι, μοκέτες άνω των 2,50μετρων  κτλ που ανήκουν στα εξαιρετικά βαριά και ογκώδη προϊόντα το κόστος της αποστολής βαραίνει τον πελάτη. Τα είδη αυτά στέλνονται με μεταφορικές εταιρείες σε όλη την Ελλάδα. Μπορούμε να τα παραδώσουμε στην μεταφορική της επιλογής σας ή στην συνεργαζόμενη μας μεταφορική η οποία θα είναι υπεύθυνή για την παράδοση του δέματος σε εσάς.

Τα έξοδα της μεταφοράς ποικίλουν και εξαρτάται από τον όγκο και το βάρος του δέματος και την περιοχή στην οποία θα παραδοθούν. Συνήθως το κόστος κυμαίνεται από 6,50€ έως 12,00€ ανά δέμα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210-8219191.

Για παραγγελίες σε αυτά τα προϊόντα δεν ισχύουν τα δωρεάν μεταφορικά και η αντικαταβολή. 

Παραγγελίες που αφορούν ρολά μοκετών ή πλαστικών δαπέδων που είναι ιδιαίτερα βαριά και ογκώδη ενδέχεται να υπάρχουν περαιτέρω χρεώσεις για την μεταφορά , ανάλογα και την περιοχή παράδοσης και πάντα μετά από συνεννόηση με τον πελάτη.

 

Για παραγγελίες σε μοκέτες, χαλιά, πλαστικά είδη και γενικά προϊόντα ογκώδη και βαριά που χρησιμοποιούμε μεταφορικές εταιρείες η παράδοση γίνεται πάντα επί πεζοδρομίου. Οι ώρες που παραδίδουν συνήθως οι μεταφορικές είναι 9.00-17.00 . Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας οι μεταφορικές δεν κάνουν παραδόσεις κατ΄οικον, οπότε τα παραλαμβάνει ο πελάτης από την αποθήκη της μεταφορικής κατόπιν συνεννόησης . Σε αυτή την περίπτωση όπου η συνεργαζόμενη μεταφορική δεν παραδίδει κατ οίκον ή η περιοχή παράδοσης θεωρείται απομακρυσμένη περιοχή (εκτός πρωτεύουσας νομού) τότε η εταιρεία μας έχει την υποχρέωση να στείλει το δέμα μέχρι την αποθήκη της συνεργαζόμενης με εμάς μεταφορικής εταιρείας , είτε στην παραγγελία είναι δωρεάν τα μεταφορικά είτε όχι .

Αποστολές με εταιρεία Ταχυμεταφορών:

Οι παραγγελίες που έχουν μικρότερο βάρος και όγκο , και για την πιο ταχεία εξυπηρέτησή σας , στέλνονται με εταιρεία courier. Οι παραγγελίες που γίνονται ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και τα προϊόντα τους είναι άμεσα διαθέσιμα , παραδίδονται κατά κανόνα σε 1-3 εργάσιμες ημέρες στην Αττική. Εάν η παραγγελία γίνει Σαββατοκύριακο τότε η επεξεργασία της παραγγελίας θα ξεκινήσει Δευτέρα. Αν έχετε επιλέξει ως τρόπο πληρωμής την τραπεζική κατάθεση η επεξεργασία θα ξεκινήσει από την στιγμή που θα ενημερωθούμε για την κατάθεση.

Για τις υπόλοιπες περιοχές εκτός Αττικής ο χρόνος παράδοσης διαφοροποιείται ανάλογα με την περιοχή της παράδοσης.

Αποστολές με εταιρεία Μεταφορών:

Για τις αποστολές προϊόντων με μεγάλο βάρος ή όγκο χρησιμοποιούμε Μεταφορικές εταιρείες .

Ο χρόνος αποστολής για τα προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα , για την Αττική είναι 1-4 εργάσιμες ημέρες και για τις περιοχές εκτός Αττικής είναι από 2-9 ημέρες ανάλογα με το που είναι η διεύθυνση παράδοσης.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε τα εξής που αφορούν στην λειτουργία των Μεταφορικών εταιρειών.

  • Η παραλαβή γίνεται μπροστά στην είσοδο της οικία ή της πολυκατοικίας σας και είσαστε υπεύθυνοι για τον έλεγχο των προϊόντων που παραλαμβάνετε.
  • Η μεταφορά του προϊόντος από την είσοδο του χώρου παράδοσης σε όροφο ή άλλο μέρος επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
  • Οι μεταφορικές παραδίδουν συγκεκριμένες ώρες που συνήθως κυμαίνονται 9.00-17.00 . Ανάλογα με την εταιρεία οι ώρες αυτές μπορεί να διαφέρουν. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας , εμείς σας στέλνουμε τα στοιχεία της μεταφορικής με email για να μπορείτε να συνεννοηθείτε μαζί τους για την μέρα και την ώρα της παράδοσης.
  • Σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας δεν υπάρχει μεταφορική που να αναλαμβάνει πληρωμές με αντικαταβολή. Σε αυτή την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας πούμε τους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής για να μπορέσει να αποσταλεί η παραγγελία σας.
  • Μαζί με το δέμα σας η Μεταφορική θα πρέπει να σας παραδώσει και το τιμολόγιο ή την απόδειξη με το δελτίο αποστολής , τα οποία δεν βρίσκονται μέσα στο δέμα σας και κρατούνται από την Μεταφορική κατά την διάρκεια της μεταφοράς έως την παράδοσή τους σε εσάς. Σε περίπτωση που δεν σας τα δώσουν πρέπει να τα ζητήσετε.
  • Για προϊόντα που είναι πολύ βαριά και ογκώδη τα έξοδα αποστολής βαραίνουν τον πελάτη.

Για απομακρυσμένες περιοχές στις οποίες τα έξοδα μεταφοράς είναι μεγαλύτερα από την χρέωση που έχουμε ή που δεν βρίσκουμε εταιρεία να αναλάβει την μεταφορά στον χώρο σας αναλαμβάνουμε μόνο την μεταφορά του έως την έδρα της μεταφορική και σε περίπτωση που επιθυμείτε να σας το παραδώσουν στον χώρο σας αναλαμβάνετε εσείς τυχόν επιπλέον έξοδα. 

Σε περίπτωση που έχετε ογκώδη και βαριά αντικείμενα αλλά δεν επιθυμείτε να αποσταλούν με Μεταφορική εταιρεία αλλά με εταιρεία courier , εξοφλείτε την παραγγελία με τραπεζική κατάθεση (χωρίς τα έξοδα αποστολής) και αναλαμβάνετε εσείς τα έξοδα αποστολής που χρεώνει η εταιρεία. Αυτό ισχύει και στην περίπτωση που θέλετε μια συγκεκριμένη μεταφορική εταιρεία που χρεώνει περισσότερα από την συνεργαζόμενη δική μας.

Χρόνος παράδοσης

Το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκτέλεση της παραγγελίας σας είναι 1 – 15 εργάσιμες ημέρες και ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την διαθεσιμότητα των προϊόντων αλλά και από τον τρόπο αποστολής. Τα προϊόντα που γράφουν ότι είναι άμεσα διαθέσιμα μπορούν να παραδοθούν σε εταιρεία courier την ίδια ή την επόμενη μέρα , εκτός από αυτά που χρειάζονται επεξεργασία, όπως οι μοκέτες, τα χαλιά επιθυμητής διάστασης , τα πλαστικά δάπεδα, οι συνθετικοί χλοοτάπητες ή οι διάδρομοι. Τα προϊόντα που αποστέλνονται με  Μεταφορική εταιρεία παραδίδονται την επόμενη της παραγγελίας .

Τα προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα αποστέλνονται μόλις παραληφθούν από εμάς . Προσπαθούμε να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με το καλύτερο δυνατό τρόπο αλλά για τα προϊόντα που γίνονται ειδική παραγγελία στα μέτρα σας (όπως κάποιες μοκέτες ή και χαλιά σε επιθυμητή διάσταση) , εξαρτόμαστε και από τον προμηθευτή μας και ο χρόνος παράδοσης σε περιόδους εντατικής εργασίας (πχ Νοέμβριος , Δεκέμβριος) μπορεί να φτάσει και τις 20 εργάσιμες ημέρες. Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή καθυστέρηση ενημερώνεται πάντα ο πελάτης.

Γενικά στα προϊόντα αναγράφεται η διαθεσιμότητα τους. Οπότε αν στο προϊόν γράφει Άμεσα Διαθέσιμο σημαίνει ότι τουλάχιστον 1 τεμάχιο υπάρχει στο κατάστημα και μπορεί να παραδοθεί άμεσα για αποστολή , αν αναγράφει Διαθέσιμο από 1 έως 3 ημέρες , τότε σημαίνει ότι την επόμενη ή την μεθεπόμενη της παραγγελίας το προϊόν θα παραδοθεί στην courier , αν αναγράφει Διαθέσιμο από 4 έως 10 ημέρες σημαίνει ότι θα παραδοθεί μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το κατάστημα μας προσπαθεί να δώσει μια αναλυτική και πλήρη εικόνα των προϊόντων του μέσω των αναλυτικών περιγραφών και των φωτογραφιών . Υπάρχει πάντα όμως η περίπτωση να μην πληρεί το προϊόν της προσδοκίες του πελάτη από την στιγμή που δεν υπάρχει φυσική επαφή , για αυτό σας δίνουμε την δυνατότητα επιστροφής του.

Σε όλα μας τα προϊόντα πραγματοποιείται αυστηρός έλεγχος ώστε να σας παραδοθούν σε άριστη κατάσταση αλλά μπορεί να τύχει κάτι να ξεφύγει της προσοχής μας

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχετε παραλάβει διαφορετικό προϊόν από αυτό που έχετε παραγγείλει

  1. Μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του
  2. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση για να γίνει δεκτό. Αυτό σημαίνει ότι : 1.Δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί με κανένα τρόπο  2. Να μην έχει πλυθεί 3. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του 4. Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.  
  3. Θα πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από εμάς και να συνοδεύεται από τα παραστατικά αγοράς του (απόδειξη λιανικής , τιμολόγιο πώλησης κτλ)
  4. Το ελαττωματικό προϊόν μπορεί να αντικατασταθεί μόνο με το ίδιο προϊόν (σε περίπτωση αποστολής λάθος προϊόντος μόνο με το σωστό)

Διαδικασία Επιστροφής

  • Επικοινωνείτε με το κατάστημα μας αφού παραλάβετε τηλεφωνικά είτε ηλεκτρονικά μέσω e-mail για να μας γνωστοποιήσετε το πρόβλημα και να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της αποστολής.
  • Μας στέλνετε μια φωτογραφία μέσω e-mail σε περίπτωση ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος στο info@home-accessoreis.gr ώστε να έχουμε μια εικόνα και να επιβεβαιώσουμε την επιστροφή
  • Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή του
  • Για την παραλαβή του προς επιστροφή προϊόντος θα δώσουμε εμείς εντολή στην συνεργαζόμενη μεταφορική να περάσει να παραλάβει από τον χώρο που θα μας υποδείξετε. Η επιστροφή θα γίνει στο : Home-accessories.gr , Αδμήτου 14 , Αθήνα Τ.Κ. 10440 , και τα μεταφορικά βαραίνουν το κατάστημά μας.

 

Τα έξοδα επιστροφής τα χρεωνόμαστε εμείς μόνο σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή δικού μας λάθους. Σε διαφορετική περίπτωση επιβαρύνεται ο πελάτης τα έξοδα μεταφοράς. Προσοχή: Στις παραγγελίες που στέλνουμε με δωρεάν μεταφορικά , κάνουμε δώρο τα μεταφορικά στον πελάτη. Αν το πελάτης δεν επιθυμεί να κρατήσει το προϊόν για οποιοδήποτε λόγο και επιθυμεί να το επιστρέψει στην επιστροφή θα χρεωθεί και τα έξοδα αποστολής που το στείλαμε γιατί αυτά είναι δώρο για προϊόντα που κρατάει ο πελάτης.

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μας καλέσετε στο 210-8219191

Επιστροφές σε προϊόντα που κόβονται σε επιθυμητές διαστάσεις όπως μοκέτες, διάδρομοι,  πλαστικά δάπεδα, γκαζόν κτλ δεν γίνονται δέκτες. Ισχύει και για τα προϊόντα που γίνονται ειδική παραγγελία σε μέτρα είτε σε χρωματισμό που επιθυμεί ο πελάτης. Στην μόνη περίπτωση που μπορεί να γίνει αλλαγή είναι αν έχει γίνει κάποιο λάθος σε χρώμα είτε σε διάσταση από εμάς. Επίσης δεν μπορούν να γίνουν αλλαγές σε προϊόντα όπως μαξιλάρια όπου η συσκευασία τους έχει ανοιχτεί , για λόγους υγιεινής. 

Προσοχή! Στα προϊόντα των εταιρειών Colore Colori και Ns Carpets δεν επιτρέπονται οι επιστροφές γιατί ανήκουν στην κατηγορία των χαλιών που κόβονται στα μέτρα του πελάτη , απλά προς διευκόλυνση του πελάτη τα έχουμε περάσει και σε έτοιμες διαστάσεις. 

Επίσης δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε προϊόντα των οποίων οι συσκευασίες τους είναι ανοιχτές , κατεστραμμένες ή έχουν περάσει 15 ημέρες από την παραλαβή της παραγγελίας.

Σημείωση: Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να αναπαράγουμε με ακρίβεια τα προϊόντα μας. Δεν μπορούμε να δεχτούμε όμως ευθύνες για την μη σωστή παρουσίαση αποχρώσεων διότι οι διαφορετικές ρυθμίσεις στις οθόνες των υπολογιστών ενδέχεται να έχουν επίδραση στην εμφάνιση των αποχρώσεων των προϊόντων. 

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας του.

Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους. (Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί , πλυθεί, καταστραφεί η συσκευασία τους δεν μπορούν να επιστραφούν)
  • Η δήλωση υπαναχώρησης γίνεται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και το κατάστημά μας είναι υποχρεωμένο να στείλει επιβεβαίωση της παραλαβής της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
  • Η επιστροφή γίνεται στο κατάστημά μας χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και αυστηρά μέσα σε 14 ημέρες από την ημέρα που μας δηλώσατε την υπαναχώρηση της σύμβασης. Στην περίπτωση αυτή επιβαρύνεστε το κόστος επιστροφής των προϊόντων.
  • Η επιστροφή γίνεται δεκτή μόνο εφόσον ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το κατάστημά μας για την αποστολή των προϊόντων σε αυτόν καθώς και τα έξοδα επιστροφής.
  • Ομοίως το κατάστημά μας υποχρεούται να σας επιστρέψει το ποσό που εισέπραξε πλην των εξόδων παράδοσης  εντός 5 ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε και θα ελέγξουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα,  σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξει ο πελάτης .